Wat is de snelste manier ?
Eigenaar
2003-10-10 19:08:39 UTC
Hallo mensen,

Kan iemand mij vertellen, wat de snelste en meest pijnloze manier kan zijn om er een
eind aan te maken ?
van een dak of voor de trein zie ik niet zitten.

Graag wat serieuse tips ...

Gr.,
RB
Agnosticus
2003-10-10 20:33:11 UTC
Post by Eigenaar
[...]
Het snelste zou werken als je binnen een afstand van 1 meter bent van een
waterstofbom van 100 Megaton op het moment van detonatie.
Veel succes!
Eigenaar
2003-10-10 22:43:08 UTC
Post by Eigenaar
[...]
Is dit nou serieus ?
Graag wat echt serieuse tips, ik meen het echt.
RB
Eigenaar
2003-10-10 22:47:01 UTC
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
[...]
Nog een dag of drie, dan heb ik het wel gehad, er is echt waar niets meer mogelijk, alle
dingen doorlopen, maar er is gewoonweg geen uitgang meer voor me.
RB
Adama
2003-10-11 00:25:58 UTC
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
[...]
Hier dan een serieuze tip.

Drink een hoeveelheid alcohol, maar pas op dat je niet moet braken, samen
met een zooitje slaapmiddelen (bij de apotheek verkrijgbaar), doe een
plastic zak om je hoofd, en bindt deze met een elastiekje af ter hoogte van
je hals.
Ga naar bed, en je zult niet meer wakker worden.
So easy!

Adama
Eigenaar
2003-10-11 08:32:11 UTC
Post by Adama
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
[...]
Bedankt voor de tip, maar slaapmiddelen krijg ik niet zomaar.
Mijn huisarts heeft een apotheekhoudende praktijk.
Ook zit ik te denken om ee sjaal om mijn nek te binden en hard aan te trekken, ik weet
alleen niet of je dat uberhaupt vol kan houden, ik wil het eigenlijk niet laten mislukken.

RB
Lisa
2003-10-11 21:13:42 UTC
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
[...]
Hier weet je wat je hebt,je weet niet wat je krijgt,wie weet reincarneer je
wel in een hond in een dier-onvriendelijk land die op elke hoek van de
straat een schop onder z'n kont krijgt,ga je er dan zeker ook weer een eind
aan maken door je dood te laten rijden door een auto ofzo?
Lisa
Adama
2003-10-11 23:01:19 UTC
Post by Lisa
Post by Eigenaar
[...]
Kleine opmerking. Je kunt als mens niet reincarneren in een dier, zoals jij
hierboven zegt. Bovendien is het de vraag of hij daarin gelooft.

Adama
Old Hag
2003-10-12 06:18:16 UTC
Post by Adama
Post by Lisa
Post by Eigenaar
[...]
Wat je zegt.... sommigen menen dat het bij de dood alles ophoudt omdat ze
liever niet denken aan Hem Die hun oordelen zal...

...want in hun binnenste weten ze het wel....

--
Sloppy kisses and a wet lettuce handshake of Old Hag!
Pluk de dag: http://home.hetnet.nl/~oldhag/oktober.htm#12
http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/
Adama
2003-10-12 08:36:53 UTC
Post by Old Hag
Post by Adama
Post by Lisa
Post by Eigenaar
[...]
Dat is jouw uitleg daarvan. Ik geloof niet in jouw theorie, voor zo ver ik
die ken, want er wordt helemaal niet geoordeeld.!

Adama
Old Hag
2003-10-12 10:11:28 UTC
Adama <***@zonnet.nl> wrote in message
Post by Adama
Dat is jouw uitleg daarvan. Ik geloof niet in jouw theorie, voor zo ver ik
die ken, want er wordt helemaal niet geoordeeld.!
Iets buitensluiten betekent nog niet dat het weg is....

James Briskly
2003-12-10 15:14:31 UTC
Post by Adama
Post by Old Hag
Post by Adama
Post by Lisa
Post by Eigenaar
[...]
Inderdaad, als je vroeger op school ooit Bijbelstudie hebt gedaan, dan weet
je dat er in de Bijbel zeer grootte overeenkomsten zijn met oude Griekse
mytheologieën. Ma.w. De Bijbel of welke afgeleide vorm bij welk geloof dan
ook, zijn gewoon verhaaltjes die men in de oudheid gebruikte om de mensen te
sussen en ook om hen te intimideren. Lang geleden waren de Kerk en de
regering of machthebbers eigenlijk 1 pot nat, en hadden dus een middel nodig
om de mensen onder controle te houden. Het geloof is opium voor het volk. De
Kerk is gewoon een SEKTE zoals elke andere sekte. Maar probeer iemand die in
de sekte zit er niet van te overtuigen want dat is hem met de paplepel
ingegeven. Gehersenspoeld door de ouders die zelf ook slachtoffer zijn.
't Zingend Voske
2003-12-10 22:04:48 UTC
Post by James Briskly
[...]
Traditie heet dat...

--
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
http://home.planet.nl/~foxsong/
Adama
2003-12-11 17:49:21 UTC
Post by James Briskly
[...]
Post by 't Zingend Voske
te
Post by James Briskly
om de mensen onder controle te houden. Het geloof is opium voor het
volk.
Post by 't Zingend Voske
De
Post by James Briskly
Kerk is gewoon een SEKTE zoals elke andere sekte. Maar probeer iemand
die
Post by 't Zingend Voske
in
Post by James Briskly
de sekte zit er niet van te overtuigen want dat is hem met de paplepel
ingegeven. Gehersenspoeld door de ouders die zelf ook slachtoffer zijn.
Traditie heet dat...
Gelukkig lopen de kerk leeg. Hoort ook bij het aquariustijdperk!, waarin we
nu leven.
De kerk met zijn bekrompen kennis, mensen bang maken voor hel, en vagevuur.
Het is louter indoctrinatie, en sommigen trappen er nog in ook.
't Zingend Voske
2003-12-11 20:52:14 UTC
Post by Adama
Post by 't Zingend Voske
Traditie heet dat...
Gelukkig lopen de kerk leeg.
Gelukkig wel ja! Dat heet schifting!
Post by Adama
Hoort ook bij het aquariustijdperk!, waarin we
nu leven.
Wat krijgen we hierna als ik vragen mag?
Post by Adama
De kerk met zijn bekrompen kennis, mensen bang maken voor hel, en vagevuur.
Het is louter indoctrinatie, en sommigen trappen er nog in ook.
Ja, dom hé? Gelukkig dat er nog wedergeborenen zijn, want anders zou het
echt een ramp zijn.

--
No desire to the flesh-pots, they are less than nothing and I go forward to
the mark!

James Briskly
2003-12-10 15:07:12 UTC
Post by Lisa
[...]
Terugkomen als hond, noemt men ten eerste transmigreren en niet
reïncarneren. En ten tweede wie gelooft er nu in dergelijke bull shit, en
durft dat zelfs nog maar te vermelden.
Old Hag
2003-10-11 00:21:25 UTC
Post by Eigenaar
Hallo mensen,
Kan iemand mij vertellen, wat de snelste en meest pijnloze manier kan zijn om er een
eind aan te maken ?
van een dak of voor de trein zie ik niet zitten.
Leg je arm eerst in een bak ijs... uurtje ofzo... en rag er dan met een
stanleymes door.
Je voelt amper wat... 't ziet er alleen niet zo smakelijk uit.
Maar wil je eigelijk wel dood.... of is het meer een kwestie dat je uit je
situatie waarin je nu bent verzeild geraakt weg wilt?
Er zijn immers ook nog andere methoden hoor, zonder je 1st van kant te
maken... scheelt ook een hoop rommel.

--
Sloppy kisses and a wet lettuce handshake of Old Hag!
Pluk de dag: http://home.hetnet.nl/~oldhag/oktober.htm#11
http://home.wanadoo.nl/allroundchauffeur/
Eigenaar
2003-10-11 08:29:30 UTC
Post by Eigenaar
[...]
Bedankt voor de tip, ik ben al lopen zoeken gisteren naar een stanleymes, ik moet er
ergens 2 hebben liggen, maar niet gevonden. Ik ga Maandag wel even naar de
Gamma.
Neem van mij aan, dat er echt geen andere mogelijkheden meer zijjn, ik heb echt alle
mogelijkheden doorlopen, het is nu definitief over.

Ik wil mijn polsen inderdaad doorsnijden met een stanleymes, zittend op een stoel
onder de douche, dan gaat het ten eerste niet stinken en ten tweede maakt het niet al
teveel rommel denk ik, het water spoelt het meeste weg denk ik.

RB
Old Hag
2003-10-11 09:49:50 UTC
Post by Eigenaar
Bedankt voor de tip, ik ben al lopen zoeken gisteren naar een stanleymes, ik moet er
ergens 2 hebben liggen, maar niet gevonden.
Ruim anders eerst je hok eens op, dat werkt ook heel verhelderend. En als je
toch geen troep wil achterlaten, stof dan alles netjes af, zorg dat alles
een plaats krijgt, zodat je het makkelijk kunt vinden, zodat je niet na je
dood hoort wat een slons je was... of dat ze naderhand je doen en laten gaan
vermelden in een spreekwoord: "Zo'n troep als Eigenaar"
Zorg er mede voor dat je koelkast is gevuld met goed en gezond eten, dus
niet alleen maar bier. Anders gaan ze misschien denken dat het door de
alcohol komt of doordat je je gezondheid naar de bliksem hielp. Vlak voordat
je zelfmoord gaat plegen, moet je eerst goed eten. Een bord soep. Een lappie
vlees, aardappeltje en groente. En als toetje slagroomvla. Dat is ook beter
voor je eigen gemoed, maar als de dokter later sectie op je verricht, dat ze
nadien gaan zeggen dat je nooit at... krijg je dat verwijt weer.

Ik ga Maandag wel even naar de
Post by Eigenaar
Gamma.
Maandag??? Waarom niet vandaag? Van uitstel komt afstel...?
Post by Eigenaar
Neem van mij aan, dat er echt geen andere mogelijkheden meer zijjn, ik heb echt alle
mogelijkheden doorlopen, het is nu definitief over.
D8 ik eertijds ook, maar toch bleek er terdege een andere uitweg te zijn.
Maar als je die ook onverhoeds weg kwakt... al was het alleen maar om je
verzekering te doen, zodat wanneer je je polsen hebt doorgeragt, je na je
dood in een nog VEEL moeilijker parket komt te zitten, en dan is er geen weg
meer terug. Hier kun je nog keuzes doen... als je daar tientallen keren meer
onder druk komt te staan, heb je geen keuze meer, en dan vervloek je jezelf
dat je niet naar me hebt geluisterd. Maar ja, 't is jouw lichaam, en
tegenwoordig vindt men dat men daar zelf over mag beslissen. Suc6 dan maar.
Post by Eigenaar
[...]
Ja, maar je arm wordt dan ook snel weer op temperatuur waardoor de pijn niet
te harden is...

Appeltje
2003-10-11 12:05:58 UTC
"Old Hag"
Post by Old Hag
[...]
Dat is een mooie tip.
Heb ik ook gedaan voor ik zelfmoord pleegde.
Alles voorbereid, en netjes achter gelaten voor de nabestaanden.
Dat scheelt in hoe serieus ze naar je kijken als je toch niet dood blijkt
te zijn.
Post by Old Hag
Post by Eigenaar
Ik wil mijn polsen inderdaad doorsnijden met een stanleymes, zittend
op
Post by Old Hag
een stoel
Post by Eigenaar
onder de douche, dan gaat het ten eerste niet stinken en ten tweede
maakt
Post by Old Hag
het niet al
Post by Eigenaar
teveel rommel denk ik, het water spoelt het meeste weg denk ik.
Ja, maar je arm wordt dan ook snel weer op temperatuur waardoor de pijn niet
te harden is...
De wens om dood te gaan mag dat niet in de weg staan. Die pijn zou juist
prettig moeten zijn. Als je je polsen door wilt snijden op de manier die
eigenaar zegt, dan is het zelfvernietiging. En daar hoort enige aangename
pijn bij.
Heb je hem wel de tip gegeven dat hij in de lengte van zijn ader moet
snijden?

Appeltje
Adama
2003-10-11 15:47:12 UTC
Post by Appeltje
Post by Old Hag
Post by Eigenaar
[...]
Precies. Bijkomend voordeel is dat de hersenen, wanneer je pijn voelt, een
stof aan maken (endorphine) die je wat prettiger doet voelen. Deze stof
wordt ook aangemaakt als je chocola eet, verliefd bent, of een orgasme
beleeft.

Adama
Old Hag
2003-10-12 06:23:59 UTC
Post by Adama
[...]
Huh? Dat heet toch Serotonine? Dan ga ik me doodvreten aan chocola... dan ga
ik dood in een eindeloos orgasme...

--
Sloppy kisses and a wet lettuce handshake of Old Hag!
Pluk de dag: http://home.hetnet.nl/~oldhag/oktober.htm#12
http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

Zero Tonine... was dat de 1e tonijn die ze vingen?
Of vingen ze toen bot?
Adama
2003-10-12 08:41:13 UTC
Post by Old Hag
Post by Adama
[...]
Nee, geen serotine, maar endorphine. Alhoewel serotine wel je humeur
beinvloedt. Vreet je maar lekker dood aan chocola, een heerlijk einde van
het leven! *lol*

Adama
James Briskly
2003-12-10 15:33:14 UTC
Post by Adama
Post by Old Hag
Post by Adama
[...]
Niet echt, want chocolade heeft een laxerend effect. Grootte dosissen
chocola geven je dus een pijnlijke dood. Want je dood schijten is niet
direct leuk.
Wim Wiebelteen
Waar liggen de repen ?
Old Hag
2003-10-13 13:40:39 UTC
Post by Wim Wiebelteen
Post by Adama
[...]
In de 2e rij bij de Vomar...

--
Sloppy kisses and a wet lettuce handshake of Old Hag!
Pluk de dag: http://home.hetnet.nl/~oldhag/oktober.htm#13
http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/
Old Hag
2003-10-12 06:20:57 UTC
Post by Appeltje
"Old Hag"
Heb je hem wel de tip gegeven dat hij in de lengte van zijn ader moet
snijden?
Dat weet toch zo langzamerhand iedereen?

James Briskly
2003-12-10 15:29:45 UTC
Post by Appeltje
Post by Old Hag
Post by Eigenaar
Ik wil mijn polsen inderdaad doorsnijden met een stanleymes, zittend
op
Post by Old Hag
een stoel
Post by Eigenaar
onder de douche, dan gaat het ten eerste niet stinken en ten tweede
maakt
Post by Old Hag
het niet al
Post by Old Hag
[...]
Veel handiger is gewoon een injectienaald in je (hals) slagader steken. Deze
zijn er namelijk voor gemaakt om bloed af te tappen. En dus veel minder
pijnlijk dan snijden. Gewoon een prikje op het moment van doorboren, want
eens die naald op zijn plaats zit voel je hem niet meer.
Het is net zoals je niet voelt dat je een horloge aan hebt, behalve nu,
omdat ik er u aan herinner.
Dat is de kracht van de geest.
Nog een goede. (werkt vooral bij mensen die echt tandpijn hebben)
Voel met je vinger aan je achterste kies, want daar is precies iets aan de
hand. Je kan het niet goed thuis brengen, maar het begint erger en erger te
worden. Langzaam maar zeker begint het gevoel in de wortel van uw tand
vervelend te worden. Je wil dat het stopt, maar nu begint het nog erger, en
erger en erger te worden.
De pijn in uw tanden begint nu volledig uit te stralen in heel uw kaaksbeen.
Je denkt dat je een pijnstiller nodig hebt, maar doe geen moeite want daar
geraak je niet meer. Het is zo erg dat je er hoofdpijn van begint te
krijgen. Je voelt je zelfs misselijk worden. Het wordt alsmaar erger en
erger en erger.
aauw, Godverdomme. Je wordt volledig bleek van de pijn. Je maag begint te
keren. Loop maar vlug naar de W.C. om daar te gaan kotsen, anders zit
zodadelijk uw PC onder de kots. Van zodra je gekost hebt zal de pijn plots
even snel verdwijnen als hij gekomen is.........

Laat me weten of deze vorm van hypnose werkt :-)
Adama
2003-12-11 17:53:37 UTC
Post by James Briskly
Post by Appeltje
Post by Old Hag
Post by Eigenaar
Ik wil mijn polsen inderdaad doorsnijden met een stanleymes, zittend
op
Post by Old Hag
een stoel
Post by Eigenaar
onder de douche, dan gaat het ten eerste niet stinken en ten tweede
maakt
Post by Old Hag
het niet al
Post by Old Hag
[...]
INderdaad, zo werkt het vaak wel. De mens is zo beinvloedbaar door zijn
eigen gedachten vaak. Denk maar eens aan een lekker wijf, wat gebeurt er
dan? De kracht van gedachten worden door de meeste mensen onderschat.
--
Adama
Lets respect each other.
Adama
2003-10-11 15:48:53 UTC
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
[...]
Het geeft wél rommel, en het is voor je nabestaande geen leuk gezicht.
Je moet wel goed diep snijden, anders werkt het niet.

Adama
Old Hag
2003-10-12 06:29:02 UTC
Post by Adama
Het geeft wél rommel, en het is voor je nabestaande geen leuk gezicht.
Je moet wel goed diep snijden, anders werkt het niet.
Stanleymesdiepte.... je kunt trouwens ook van die stanleymesjes gebruiken
met zo'n gebogen punt, daar waar je zeil mee snijdt. Dan boor je eerst een
gaatje in je arm, en dan kun je het vel strippen van je arm... vervolgens
zoek je gewoon een stuk of wat aders op en sijdt die willekeurig door..

Iene miene mutte, tien pond grutte, tien pond kaas, iene miene mutte, daar
gaat een ader..

--
Sloppy kisses and a wet lettuce handshake of Old Hag!
Pluk de dag: http://home.hetnet.nl/~oldhag/oktober.htm#12
http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

't Rijmt niet, maar 't bloed wel... in pompbewegingen gutst het levenssap
uit de ader.. totdat je in een zwijmtoestand wegdroomt en wordt gedragen op
armen zo sterk... en dan maar moet afwachten waar ze je dumpen...
James Briskly
2003-12-10 15:36:23 UTC
Post by Old Hag
Post by Adama
[...]
Snijden doet vooral pijn, omdat je niet goed durft door te snijden, omdat
het daardoor lang duurt, enof omdat je mes niet scherp genoeg is.
Neem daarom gewoon zo'n spijkerpistool. Je drukt gewoon op het knopje en de
spijker zit erdoor voor je het beseft. Of neem een boormachine Met een 10mm
boor.
Adama
2003-12-11 17:56:51 UTC
Post by James Briskly
Post by Old Hag
Post by Adama
[...]
Precies, als je wilt snijden, doe het dan snel, in één ruk.
Net zoals je pleisters van je lichaam aftrekt. Doet het ook niet zo'n pijn
meer.
--
Adama
Lets respect each other.
James Briskly
2003-12-10 15:18:18 UTC
Post by Eigenaar
Post by Eigenaar
[...]
Onthoud dan ook dat 99% van de mensen die hun polsen oversnijden dit
overleven. Als je deze newsgroep doorleestzal je wel betere methoden vinden.
(ik ga niet elke keer het zelfde antwoord blijven herhalen op dezelfde
vragen.) Als je echt dood wil, moet je de moeite maar doen om deze NG te
doorlezen en via bv www.google.com info op het net te zoeken.
james
2003-10-11 13:22:05 UTC
Post by Eigenaar
[...]
Een goede vraag van de Eigenaar van het hele Universum, hoe beeindig
ik mijn Haggie?
Het tijdsbestek is wel een probleem. Niet in het licht van de
eeuwigheid, want die kent geen tijd.
Er is ook een een oud spreekwoord, Beidt uwe tijd. Ik ken niet so goed
dat Hollands, maar ik denk het betekent.Zit uw tijd hier maar uit, of
besteedt uwe tijd.
In 1942 was alles so schaars en moeilijk te krijgen en alles was so
streng. De hele comminity. Iedereen was streng en de kids hadden het
erg moeilijk. Er was geen voedsel te krijgen en die arme paarden
vielen om op straat en konden niet meer opstaan. De slager maakte er
gauw een einde aan en met een grote mes stak hij ze in de hals en het
bloed liep langs de straatgoot. Gelukkig was die van zand en het
verdween in de aarde. Ik had altijd een bidprentje bij mij als kid met
de text: alles geht vorbei, want we leefde in de Duitse overheersing
van het Moffenvolk. Er stond op, nu maar in het Hollands; Alles gaat
voorbij, wees bang voor niets. Door dit plaatje ben in in leven
gebleven, nu 65 jaar geleden.
Je moet dus alles op zijn beloop laten, want alles lost zich vanzelf
op.
Je hoeft niets te doen, want de natuur regelt alles zelf. De menschen
zijn meestal zelf de brokkenmakers en maken een einde aan hun Haggie.
Dat hoeft niet, want de natuur grijpt zelf wel in. Had de slager in
1942 bv een blackoud
gehad dan had het mes wel in mijn kinderkeeltje gezeten ,maar neen
hoor, hij stak de paarden dood en niet mij en ik stond altijd voor
aan, want mijn mommy zei als ik thuis kwam, Dammed, du bloede Jung,
wieder under das Blut???
Dus je ziet alles heeft zijn tijd en beloop.
God bless your family.
JamesLobax.
Old Hag
2003-10-12 06:33:29 UTC
Post by james
Post by Eigenaar
[...]
* ROTFLMAO *
He Lobax waar woon je ergens... want 't blijkt dat je al een tijdje het
Nederland uit bent...?

Ruby
2003-10-11 13:12:26 UTC
Post by Eigenaar
[...]
Pistool tegen je kop en afdrukken.

Ruby
Appeltje
2003-10-11 13:40:17 UTC
"Ruby"
"Eigenaar"
Post by Eigenaar
[...]
Ruby, ik heb eens een docu op tv gezien van eenjongen die dat had
gedaan...
Samen met zijn vriend, die was wel wel dood, maar hij dus niet, en ik
hoef je vast nie te vertellen hoe hij eruit zag,
of toch?
als een geexplodeerde jongen.
Ik zou nergens op vertrouwen.

Appeltje
Ruby
2003-10-11 18:48:06 UTC
Post by Appeltje
"Ruby"
"Eigenaar"
Post by Eigenaar
[...]
Hai Appeltje.
Post by Appeltje
ik heb eens een docu op tv gezien van eenjongen die dat had
gedaan...
Samen met zijn vriend, die was wel wel dood, maar hij dus niet,
Dum-dum kogel nemen. Weet je zeker dat ze je grijze massa van de muur af
moeten schrapen.

Ruby
Old Hag
2003-10-12 06:46:53 UTC
Post by Ruby
Post by Appeltje
[...]
Misschien is het dan het beste wanneer hij zijn hoofd boven de soeppan houdt
zodat er nog een lekker bouillonnetje van valt te trekken...

--
Sloppy kisses and a wet lettuce handshake of Old Hag!
Pluk de dag: http://home.hetnet.nl/~oldhag/oktober.htm#12
http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

Wel een dum-dum gebruiken anders is de pan lek... en moeten we Tom Manders
uit z'n graf sleuren om te zorgen dat dat gat in die pan gedicht moet
worden... D'r zit een gat in m'n soeppan... en wat mot ik nou?
James Briskly
2003-12-10 15:40:01 UTC
Post by Ruby
Post by Appeltje
[...]
Waardoor blijf je in leven? Omdat je ademt, drinkt en eet. Stoppen met
ademen tot je sterft zal niet lukken, want zelfs als je er in lukt om buiten
westen te raken begin je terug te ademen.
Stop dus gewoon met eten en drinken. Niet de snelste of minst pijnlijke
methode, maar wel één die 100% werkt.
't Zingend Voske
2003-12-10 21:58:15 UTC
Post by James Briskly
Post by Ruby
Post by Appeltje
[...]
Als je stopt met drinken... dan is het afhankelijk de persoon met drie tot
vijf dagen gebeurt met je.
Jim Morrison

Scheurkalender: http://home.hetnet.nl/~oldhag/december.htm#10
James Briskly
2003-12-11 07:23:22 UTC
Post by Old Hag
Post by James Briskly
Post by James Briskly
[...]
Inderdaad, maar er moet nog gezegd worden, dat dit een vrij pijnlijke en
moeizame dood is.
(Maar de beloning is groot)
Adama
2003-12-11 18:00:56 UTC
Post by 't Zingend Voske
Als je stopt met drinken... dan is het afhankelijk de persoon met drie tot
vijf dagen gebeurt met je.
Jim Morrison
Nee, dat sprookje wordt veelal verteld. Maar gebleken is dat de mens in veel
gevallen nog veel langer zonder drinken kan.
Adama
2003-10-11 15:44:14 UTC
Post by Ruby
Post by Eigenaar
[...]
Nee, dan heb je nog kans dat je het overleefd, met alle nare gevolgen van
dien.
Pistool in je mond met de loop naar boven, BANG!!! Voilá!

Adama
Ruby
2003-10-11 18:48:14 UTC
Post by Adama
Post by Ruby
Post by Eigenaar
[...]
Allicht. Je schiet je kleine hersenen tot moes, maar volgens mij maak je
het dan nog even mee omdat je bewustzijn zich vooraan in het hoofd
bevindt. Net zoals bij de guillotine; de hersenen zitten nog vol
zuurstof wanneer je hoofd in het mandje rolt.

Ruby
Appeltje
2003-10-11 19:00:50 UTC
"Ruby"
"Adama"
Post by Adama
[...]
Ik ga er vanuit dat het door de spanning, hoe heet het ook alweer, dat
fijne gevoel van:
Nu ga ik het heft in eigen hand nemen...
dat geeft een soort verdoving, een high gevoel maar dan vele malen
sterker, het overheerst je, het stuurt je. Ik denk dat het kapot schieten
van welke hersenen dan ook, een shock veroorzaakt en je in het uiterste
geval het misschien wel signaleert maar er niets meer bij voelt, geen
spijt, geen pijn, of wat dan ook. Alleen maar een constatering, misschien
zelfs wel dat laatste stukje wat je nog miste aan het high zijn.

Appeltje
Old Hag
2003-10-12 06:52:28 UTC
Post by Appeltje
[...]
Schat, schakel jij ff het licht uit....

Adama
2003-10-11 23:05:54 UTC
Post by Ruby
Post by Adama
Post by Ruby
Post by Eigenaar
[...]
Dat zie je ook bij kippen die geslacht worden. Ik heb dat meerdere malen
gezien, want ik werkte vroeger op een boerderij. De zieke kippen haalde ik
eruit (het kippenhok), mijn 'baas' hakte de kop eraf, en ik mocht het
opruimen. Als de kop eraf gehakt is duurt het soms wel enkele minuten
voordat de romp ophoud met het bewegen.

Adama
Old Hag
2003-10-12 06:54:09 UTC
Post by Adama
Als de kop eraf gehakt is duurt het soms wel enkele minuten
voordat de romp ophoud met het bewegen.
Mijn opa liet ze rennen tot het ongenoegen van grootmoeder die net de lakens
te drogen had gehangen...

Wim Wiebelteen
2003-10-13 08:04:37 UTC
Post by Adama
[...]
Zouden die kippen soms ook endorfine hebben en klaarkomen als hun kop eraf
gehakt is ?
Adama
2003-10-13 14:25:46 UTC
Post by Wim Wiebelteen
Post by Adama
[...]
Da kan nie. Kop is eraf! Ze kwamen wél klaar als ik wat hagelslag door het
voer deed! :-)

Adama
James Briskly
Ze komen klaar uit de pot na een uurtje stoven en sudderen.
Adama
ROFL
James Briskly
2003-12-10 15:43:27 UTC
Post by Adama
[...]
Dat klopt, dit komt omdat niet 100% van hun hersencellen in hun hoofd zit.
Een heel klein deel maakt deel uit van het zenuwnetwerk dat door de
ruggengraat gaat.
Old Hag
2003-10-12 06:50:50 UTC
Post by Ruby
[...]
Ene dokter nam het hoofd uit het mandje en beviel het hoofd respectievelijk
de ogen naar links en naar rechts te draaien.
Dat bevel werd opgevangen en het hoofd deed het.... conclusie... en 'n
plesant gegeven dat je in de laatste seconden van je leven mag ervaren wat
het is om een balletje te zijn... ditmaal niet als 'n balletje.. maar een
echte bal!

Old Hag
2003-10-12 06:47:58 UTC
Post by Adama
Nee, dan heb je nog kans dat je het overleefd, met alle nare gevolgen van
dien.
Pistool in je mond met de loop naar boven, BANG!!! Voilá!
En dan maar flink kauwen.... ?

Old Hag
2003-10-12 06:43:22 UTC
Post by Ruby
Post by Eigenaar
Graag wat serieuse tips ...
Pistool tegen je kop en afdrukken.
Pistolen-Ruby

He Baby... Do you wear a colt under that dress?

Adama
2003-10-12 08:53:53 UTC
Post by Old Hag
Post by Ruby
Post by Eigenaar
Graag wat serieuse tips ...
Pistool tegen je kop en afdrukken.
Pistolen-Ruby
He Baby... Do you wear a colt under that dress?
I warn you, Ruby is a real bittpool shooter!

Adama
Ruby
2003-10-12 20:33:25 UTC
Post by Old Hag
Post by Ruby
Post by Eigenaar
Graag wat serieuse tips ...
Pistool tegen je kop en afdrukken.
Pistolen-Ruby
He Baby... Do you wear a colt under that dress?
Don' ya even think abou' it, hon.

Ruby
Old Hag
2003-10-13 00:59:00 UTC
Post by Ruby
Post by Old Hag
Pistolen-Ruby
He Baby... Do you wear a colt under that dress?
Don' ya even think abou' it, hon.
Oh oh... I'll have to watch out... hot lady... say something wrong and bang
bang bang! ;o)